I guess not..

Jag trodde att jag hade släppt dig för längesen, men så var det tydligen inte. Du är den vackraste jag sett. Jag vet ingenting på jorden som är vackrare än just dig, du fick mig att känna mig levande. Den känslan jag fick av dig, var oslagbar. Det finns inget som kan mätas med just det. Jag älskar dig, jag saknar dig. Jag hörde en låt häromdagen och tänkte på dig.. jag kan inte lyssna på den låten längre, jag bryter ihop då. Du bryr dig inte, men jag saknar dig så det gör ont. Ingen ser min smärta, ingen vet hur det känns. Jag blir deppig när jag tänker på dig, men samtidigt glad. Att jag fick se dig, men aldrig mer än det. Du betydde jättemycket för mig och det gör du fortfarande. Du är den största kärleken i mitt liv än så länge, du är den bästa. Älskar dig. SAKNAR DIG.

Kram Paulina..

Kommentarer
Postat av: monii

sweetie;*

2009-11-09 @ 01:15:13
URL: http://huur.blogg.se/
Postat av: FLOWERPOWER

Du är så fin så jag får krupp. Jag vet Ben...Jag vet...Men du, håll ut, okej? För min och alla andras skull. Dessutom har han ju inte direkt dött, och livet är inte slut än för dig heller. Vänta och se vad framtiden lägger fram åt dig. Go with the flow darling. Go with the flow. Det kan ju inte bli värre? Jag mår dåligt när jag ser vad du känner. Du får försöka att inte göra det större än vad det är. Jag förstår, det är stort, det är inte så jag menar. Du måste bara se till att inte gå under. Tänk hur du hade mått om det funnits närmre minnen att minnas och sakna? Kram på dig

2009-11-12 @ 17:29:57
URL: http://felicerubin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0