DEN HÄR ÄR TILL DIG

Nu har jag jeffligt tråkigt och ska snart gå vidare i livet och börja med läxorna... matte och no. :( Här får ni några bilder på någon väldigt speciell. På en crocs-storlek-41-bärande-herpes-kvinna-med-grinch-fejjs. HERPES, NO PLEASE!

 GRINCH FÅR LAJF

 HOB-LAVAHH, ELLER NOT SO MUCH! I MEAN HOBB-LOVAHH

 Tack till alla de vänner som är kompis med mig även om jag är vääääldigt speciell (XD) och för att de står ut med mina uttryck som kli, bäverballe och att jag pratar om folk som har snoppar i ansiktet! <3 Tack för att ni står ut med mig!! <33

/ Paoo- även känd som Benny ( I AM THE ONE AND ÖOUNNLEEEUYYYY )

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0