old pictures.

Hittade en massa gamla bilder på datorn idag, tänkte lägga ut några! :D

 Jag och Tessie<3 från Halloween, läksigt? (A)

Julia och Issa på Sköfruhallen! :)

 Så här blir man om man äter Billys Pizza, speciellt med en speciell person vid namn Tessie Ahlstrand ;D

 GITARRRRRRRRRRRRRRRRRRRR<3333

 Solen är i mina händer nu.

 Jag och min brorsa Tim i Turkiet, bilden är från förra året. ;D

 Mi änd maj madör ån a råwdtripp in Archeplogah.

 Tessies hål. ^^

 Hahaah, min lillebror när han var liten, gosig kille va..?? ;)

 Jul förra året.

 Lucia förra året!!! :D he va najs.

Speciale de Linda e Paoo.

  Älskar dig!

 Infernoooooo-tiiime

 Ja, vad ska man säga..

 Jag och Félice rocks!!!!!!!!!!!!!

Tjalong Paoen.


Kommentarer
Postat av: Linn

SVAR: Det tror jag också! :)

2009-05-20 @ 18:41:16
URL: http://busigaflickan.blogg.se/
Postat av: Julia

bilden på jag och issa var innan kaffet, visst! :D

2009-05-22 @ 10:42:15

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0