CHARIOT O SOMMAR

HEJ ALLA GLADA! :D

Det är sommarlooooooooooooooooov! :D Jag har inte fattat det än, men alltså det är ju helt sjukt härligt. :D Det känns bara som att det är helg. :) Men nu jävlar, nu är det en nå in i helvetets lång helg! :) Vi hade avslutning idag i kyrkan och jag sjöng i kören, he gick åt helvete med texterna men ääääsch. :D Kunde det mesta i alla fall. :P Jag vill hälsa alla som läser min blogg ett asskönt och härligt sommarlov, så kanske vi höres i sommar om jag har tid att blogga! ;D Tänker nog uppdatera med bilder! :) Men nu får ni se min lista över vad jag ska försöka göra i sommar:

- Bada skiten ur mig.
- Sola mig dark chokolatääj. B-)
- Uppträda på sommaren i city.
- Få någon i publiken då att gråta. :P
- Vara i Pite.
- Åka till Älvsbyn, vara i småträäääsk ojäh. :D
- Först åka till mormor i Pite, sen åka till Saijtta med Lindish. :D
- Åka motorcykel. :D
- Muppa.
- Slå Isac på bena,,,
- Kamma "kattens" morrhår.
- Lyssna på Gavin DeGraw.
- ÄTA GODIS; eyy miss fattifatti.
- Köpa de snygga skorna på skopunkten.
- Fota.
- Vara i trehörningen, i hope.
- Växa.
- Vara i Stockholm för andra gången i mitt liv. :D
Och sist men inte minst: Försöka såga av mannen med kuken i ansiktets kuk!

Tack och hej leverpastej! Paoooooooo


Kommentarer
Postat av: Linn

"- Kamma "kattens" morrhår."

"Och sist men inte minst: Försöka såga av mannen med kuken i ansiktets kuk!"



hahah, paulina., du är ju för sköööön XD

2009-06-11 @ 18:16:48
URL: http://busigaflickan.blogg.se/
Postat av: johanna , :)



haha, vilket roligt inlägg

du måste verkligen köpa skorna på skopunkten dom var fett snyggaa ;)

2009-06-11 @ 21:51:06
Postat av: Linn

SVAR: haha, jaa XD

2009-06-12 @ 09:45:26
URL: http://busigaflickan.blogg.se/
Postat av: AGNES :) - always and forever.

Åhh, vad bra att du tog med småträsk! :) gu vad jag längtar tills du kommer! ;> vi måste stiga upp tidigt och fara och fiska i sommar med! :D

2009-06-14 @ 19:12:11
URL: http://aaagneees.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0