Helu

Jag fick många snälla och schyssta kommentarer av olika personer i mitt förra inlägg där jag hade lagt in en video från youtube när jag sjöng. :) Så tack för det allihopa! :) Som ni kanske ser så har jag tagit bort den videon som jag lagt upp, och dom andra som jag hade lagt in. Hehe, det var för att jag tyckte att jag sög. ;D Men jag lovar jag ska lägga in flera videor så fort jag kan! Då kanske ni får höra några av mina egna låtar eller duetter på mig och Félice som sjunger hennes fantastiska låtar! :) Men vi hörs väll senare då! Bajbaj.

// Paulina(:


Kommentarer
Postat av: sanna

SV; jag vet inte men sök bara på random videos :)

2009-08-09 @ 21:57:50
URL: http://gidlundz.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0