SSVEEERRRRIIGGEEEEE

Tjaaaaaaaa, idag så vare skola som vanligt. Förra veckan hade vi musikprov i piano och då satsade jag på mvg men kände att det gick dåligt så idag när jag frågade lärarn' vad jag fick hon ba: du fick g. RUMPA. Men äschhhh det är ändå bara ett prov men jag känner mig ändå dåligt eftersom dom andra tjejerna (snorungaaaaaaaaar) fick vg+ och mvg!
:( (madface) Jag känner att jag har blivit sämre i skolan. ;/ Eller jag är inte dålig, men samtidigt inte lika bra. Men nu skiter jag i skolan och skriver om något annat! ;D I morgon är det ju fredag och då slutar jag 11.35 det är grymt härligt!:D Varje fredag dessutom!:) Det är bara för att vi har VIP för schemat eftersom våran mentor är schemaläggare. Mohahaha, känn er ägda ålidhemare! På lördag så ska jag fira min bästa vän Tessies födelsedag som var i måndags men hon får sin present då istållet! ;D Jag kan ju inte säga vad det är eller jo det kan jag,... be ready...... hon ska få en..................................... alldeles egen postis pär!!!!! :D Nääh, men jag kan faktiskt inte berätta men jag berättar om den sen när hon har fått den! :)


Paulina luktar Margareta under armarna! ^^ Hahahahah x) sjuk humor ;p

(L) PAULINA (L)

 JAG ÄLSKAR DIG TESSIE! <3 ALLA MINNEN VI HAR! HAR ALLTID HUR ROLIGT SOM HELST MED DIG! VI HAR BÄST HUMOR! <3 (LL) BÄSTA VÄNH FOREVAHHHHHHH


Kommentarer
Postat av: Linn

Men paulina dåhh, luktar du margareta under armarna fortfarande? ;p

2009-02-19 @ 20:32:09
URL: http://busigaflickan.blogg.se/
Postat av: Josefin

svar: Tack så mycket!

2009-02-21 @ 17:12:55
URL: http://www.jjosefin.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0