häpi börtdej to me

Jag fyllde år igår! :D Det var en special-edition dag alltså! :) Jag vaknade och låg i minst tjugo minuter och väntade på att familjen skulle komma och sjunga jamåhonleve, och jag började nästan fundera på om dom hade glömt. -.-' Haha, men till slut kom dom, och jag fick presenter och fika. :B Sedan gick jag upp och åt. Sedan jobbade jag!!! Haha på min egna födelsedag... :P Men det var ändå kul, jag och Fel(is) var på Comets match och gick som Leo, han dansade och jag kastade ut godis till publiken riktigt skojj. Hehe, good work! ;D Sedan på kvällen firades jag inge mer utan då var jag barnvakt, vilket var askul! :) Till min egen lillebror och hans kompis. :) Sedan ringe olika personer och grattade mig och sånt. Jag hann mycket kände jag!!! XD Sedan idag så ska kusinerna komma och fammo och faffa och de ska gratta mig, ohhhhhhhhhhhh yeaaaaaaaah. Jag har städat och donat i huset idag, har haft på taggningsmusik och tänt ljus så det bara yrde om det! Den här tiden på året är ashärlig tycker jag, jag gick runt och tände ljus medans jag lyssnade på Last Christmas och då blir man ganska så kär i den här tiden på året. Jag kände julkänsla nå så jevulskt. Vi ska fira jul med mormor och de andra kusinerna och det ska bli jättekul! :) Jag tror nog att jag ska rita porträtt och ge i julklapp till någon. :) Har just köpt ramar så att jag kan rama in dom! :) Jag kan tyvärr inte säga vad jag ska ge mormor för hon läser min blogg ibland. :( Men jag hoppas hon blir glad! :D Jag ska få en stålsträngad gitarr på tisdag, woooooohoooooooo! Jag är aslycklig!!!!!!! Jag tror att det blir en svart, min favoritfärg+ att det matchar till allt. :) Sen så ska jag ta med den på julafton för mormor vill att jag ska spela för henne, you go girl! Jag har skrivit två låtar också! :) Och ja, jag ska lägga in på youtube jag lovar. Men jag har inte fått någon bra inspelning men det kommer snart! Ska uppträda på tisdag på skolan så det kommer nog bli inspelat! :) God Jul och Gott Nytt År!!!!!!!!!!!! <333

Kram Paulina :):):):):)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0