FRITT VILT

Jag vet att jag har varit hemsk på att blogga, men det kändes inte värt att sitta inne på sommaren vid datorn. ;) Idag har jag varit med tjejjorna och haft tjejkväll, dom bakade cookie-dough som vi åt framför teven medans vi såg på en skräckis (min första faktiskt (A) som var jävligt bra. :D Linns mammas kusin Martin var producent till filmen så tummen upp till honom! Och vilken helljokkarns fantasi han har alltså, helt galet. ;P Den var i alla fall väldigt bra men samtidigt läskig också. :) Dom som gillar skräckisar borde se den! :) Ingen kissade på sig! Yey. Man måste tåla lite blod om man ska se den.. hehe. ;D Jag skrek ingen gång! (stolt) :D Faaaast nog hoppade jag till då och då, och det hjälper ju inte direkt att man är mörkrädd heller när dessutom filmen var svart i princip hela tiden. ^^ Nu måste jag och tjejjorna bara se tvåan oxå! ;D Hoppas den är lika bra. :) Uschabuscha, jag ser den onda killen i filmen hela tiden.. :S Scäääry shiiit. På tisdag ska jag på umelagun så dom som ska dit då kanske ser mig. ;D På torsdag börjar skolan, jahapp back to hell. Aja, nu ska jag sova nattinatti. :D

// Paooooooo


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0