P

Idag vare första skoldagen, och den var fantastisk! :) Förutom lektionerna. ;P Men jag har varit glad hela dagen ända sen lunch eftersom det var då min sunshine mäjd mi happi. Han är vacker, och ja han är både söt och vacker. Nu gäller det bara att börja prata med honom oxå, ehh. När jag kom hem läste jag min underbara bok "Om jag kunde drömma" vilken jag är helt förälskad i. Dom som inte har läst böckerna Twilight måste läsa dom. Sen efter middagen så knåpade jag ihop ett jättesnyggt armband som jag ska lägga in en bild på sen. Idag efter lunch i alla fall så var jag helt borta, helt förtrollad. Jag sprang runt vid våra skåp och hoppade och skojjade runt hela tiden av glädje, jag är inte normal. Inget nypåkommet.

PEACE OUT, PAULINA!

 hahahah, monster från halloween.

Kommentarer
Postat av: AGNES :) - always and forever.

Twilight filmen är ju så himla bra :) Har inte läst böckerna x) är dom bättre? :P

2009-04-25 @ 12:57:51

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0