Jadu,,

Nu vet jag faktiskt inte hur vi ska göra eftersom att ingen fattar hur jag känner. Det vi hade förut var det bästa, men det är lite som bortblåst nu. Om ni vill vara bästisar så kan ni vara det och skita i mig, för jag förklarade hur jag kände, men jag trodde att ni skulle stå nära mig, inte bortanför mig... Jag känner mig så OTROLIGT ledsen över att man inte kan berätta för sina bästisar om hur man känner och dom ska förstå och inte hålla med någon annan, så att man får stå kvar helt själv.. Det är inte mitt fel.. Det har varit för mycket bråk på sista tiden och det var det inte förut och det saknar jag,, allt blev förändrat.. Men om du vill stå i mitten av oss två så får du väll ta din bästis som du nu älskar mest,, hejdå.

Paulina

Kommentarer
Postat av: Anna

Men jag äslakr dig mest!

DET VET DU!

2008-10-11 @ 12:40:55

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0