solig dag! :)

Idag har det varit en riktigt skön dag tycker jag för det har varit så himla soligt! :) Jag var först i kärleksviken med Linn, Félice, Alva och Johannes och det var riktigt skojj! ^^ Hoppas det blir igen! :D Vi badade och solade och lite sånt. Men sen när jag hade hoppat i vattnet och skulle dyka typ då råkade jag trampa på nått glas eller nått som var i vattnet så nu har värsta jacket under tån. :( Det är inte skönt, dessutom så brukar jag alltid gå barfota men nu måste jag ha på mig skor hela tin! :( Det stör jag mig nå grymt på. ;D Och sen senare på dagen idag har jag bara legat och steekt i solen med min nya bikini. ^^ Jag hoppas verkligen att vädret håller i sig dom sista veckorna av sommarlovet! :/ För jag har suktat efter sol hela sommarlovet känns det som! Men nu ska jag ta och se en film som heter Fun with Dick and Jane med Jim Carrey i huvudrollen som jag bara älskar! (LL) Han är bara så himla rolig! :)
Paulina!

 
Den här bilden är ifrån Ace Ventura- Pet Detective och där tycker jag att han är jättesnygg! ;)

Kommentarer
Postat av: Frajtajk

haha, det var ovanligt. det är nog itne så många som tycker att han är snygg :O

Men det finns väll folk :)

Han såg iaf inte ful ut där (:

2008-07-30 @ 22:33:16
URL: http://frajtajk.blogg.se/
Postat av: matilda

DEN FILMEN ÄÄGER!!! :D xD så jäkla bra asså! xD haha!

2008-07-31 @ 16:55:17
URL: http://billkauiitz.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom filmerna äger sönder!

2008-08-15 @ 10:24:35
Postat av: Anonym

dom filmerna äger sönder!

2008-08-15 @ 10:25:05

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0