Ordet sen används många gånger... ;)

Igår ställde jag väckarklockan på 09.00 och i morse gick jag upp den tiden. ;) Det var faktiskt ganska härligt att gå upp då så man inte sover bort hela dan! :) Jag skulle kolla på en fotbollsmatch på UFF det var därför jag gick upp då. ;) Efter att jag kollat på den matchen på UFF så gick vi och doppade fötterna i nydalasjön. (härliigt) :) Sen skulle Anna, Selin och alla spela en match till och så såg jag och hejade på den! ;D Sen efter det så for vi och badade i nydalasjön med typ hela laget. :) Det var jättekul! :D Sen åkte vi hem! :)

 Paulina (L) Han

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en trevlig kväll :)

2008-07-31 @ 18:35:06
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0