Cicci gästbloggar.

H e j !

Cicci heter jag och har en gång i tiden (nu låter jag som värsta gamla tanten) gått i samma klass som Paulina. Ikväll har jag ägnat mig åt att designa hennes blogg. Och tja, resultatet ser ni framför er :)

Idag har jag legat på stranden och slappat nästan hela dagen. Jag tycker det är dunderskönt att det äntligen har kommit sommarvärme hit till Sverige. Visst håller ni med? Det känns som att halva sommaren har regnat bort typ.

Nu när Paulina har fått en fin och nydesignad blogg så tycker jag att ni ska kommentera i massor :D

Kram Cicci!

Pssst, jag bloggar också på randigkaka.blogg.se. Kolla in vettja ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

ja det har han verkligen!! Konstig dragningskraft har han i sin röst!! Men mmmm va dom är bra!!!

Nja, jag har hört några låtar men inte allla! men jag är 99 % säker på att dom är lika bra som alla andra!! :D

2008-07-27 @ 02:45:01
URL: http://amandamoden.blogg.se/
Postat av: Anna

fett fin blogg :D



Avis pekar

2008-07-27 @ 15:46:54

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0