Baaadaaaaa!

Hejhej! Idag har jag varit å badat! :) Det var faktiskt riktigt skönt, och det var väldigt varmt också eftersom det var på dagen och det var skinande sol! :)Såna dagar som vi har fått nu med sol och bad tycker jag ska hålla i sig! ;D För det är faktiskt inte så långt kvar av sommarlovet! :( Jag saknar INTE skolan. :/ Men snart äre dags igen då! Jag vill egentligen inte påminna er om det men det är ju sant att det bara typ 3 och en halv vecka kvar! ;( Jag får typ kramp i magen. :P Haha, ne. Men det känns ju aldrig bra att börja i skolan. Eller? ;D Men mer saker som jag har gjort idag är att jag har varit på fotbollsträning. :) Det var kul, även om jag inte är så himla bra. Men man kan bara bli bättre! :) Bara glada tankar här jah! ;D Srn efter svett-träningen så tog jag, anna och isabelle ett kvällsdopp! :) Det var riktigt skönt! Svalkande, fast om man typ är i en halvtimma som vi var så blir det lite småkyligt! ;P Haha, men i morron är det ju uff!!! Jag ska faktiskt inte vara med för att jag inte får för att jag är i 96:ornas lag och är 95:a. Det suuger. Men jag kan ju i alla fall kolla på mina lagkamrater och på the klasskompisaaar! :D Hoppas att båda vinner! :) Lycka till! Jag hejjar på båda. :) Bara så ni vet! :P

Paulina älskar honom!

En av dom bästa låtarna!!! :O <33

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0