Tjosan,

Idag taggar man ju tlls i morgon, snart äre juh nytt år! :) Jag ska i alla fall fira med bästisen Tessie. :) Det ska bli asssssnajjs, vi kanske kommer åka skoter sen vem vet? ;p Vi ska i alla fall fira där och sen dra dit husvagnen och sova över där. :) Tessie, bästa vän bor där vi bodde förut i Trehörningen<3 den bortglömda byn. Haha , skojja bara. :p Alla vet väll säkert vad det är?! :O :S :D Haha, jag sitter i alla fall just nu vid farmor och farfars dator och har det mupp. Tim jävlas med Liam och Liam skriker ( lillebrorsor ). ;p Det är lite drygt. -.-' Men, gott folk. Ni som brukar smsa med mig. Jag kan inte svara eftersom tt telefonen har CP-DAMP. Så det är inte det att jag inte vll smsa med er! :) // Hejjs, Paulina :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0