shalalalalala :D

Ja, nu tillbringar man ännu en solig dag på Leos Lekland. :) Jag har fortfarande damp på inlägget nedanför! :( Jag fattar inte menmen, det löser sig nog. :/ Igår var jag på Veras inflyttningsfest! :D Det var jätteroligt! :) Vi hade vattenkrig! :D Jag, Linn och Agnes E var lag "snobb" och Vera, Félice och Agnes R var lag "normal" hehe, vi fick inte välja vad vi skulle heta. ;D Vi körde vattenkriget i äventyrslekparken. :) Det var fucking anbölivebel kul alltså! ;D Men sen när vi hade hällt lite vatten över varandra och sprutat och så, så gick Agnes R, Vera och Agnes E hem och jag, Félice och Linn kvar och badade med kläder i sjön! :D Det var faktiskt riktigt skönt. :) Fast sen när vi gick hem vart det lite småkallt, hehe. ;) Men vi överlevde! ;D Sen fick vi typ handdukar och torka av oss sen bytte vi kläder. :) Sen fikade vi och körde anden i glaset! :O Det var så PIIP läskigt! :O Jag vart typ rädd, men inte lika rädd som en annan person som inte ens vågade gå på toa själv! ;D ;D Haha, men nu måste jag sluta! ;D Hejjs Paulina :)

Kommentarer
Postat av: busigaflickan.

haha, det var askul! ;D

2008-08-15 @ 17:46:10
URL: http://busigaflickan.blogg.se/
Postat av: jossan

sv, tack ! :D

KRAM

2008-08-17 @ 19:36:25
URL: http://kyyss.blogg.se/
Postat av: malin

Fin blogg du har! Körde ni anden i glaset? Det är ju alltid nån som skojar och rör glaset på den leken :D

2008-08-20 @ 16:56:05
URL: http://busigatrollet.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0