I´m singing in the rain.

Hejhej bloggen! :) Idag har det ju regnat och som jag förstår det så har nog dom flesta suttit inne och sett på film och myst. ^^ Men det har inte jag för jag har faktiskt varit ute i det "fina" vädret! Det var faktiskt riktigt roligt. :) Jag, Anna och Linda tog lite slappiga kläder sen gick vi bara ut och sprang i regnet helt enkelt! :D Vi gick till äventyrslekparken och klättrade i nätet, men sen började det spöregna så då fick vi sitta i ett rör i klätterställningen! :P Det vart lite småhurvit eftersom man inte hade på sig nå regnkläder men de e lööngt! ;D Sen när vi kom hem så var vi så himla kalla så vi höll på att frysa aset av oss! :O Vi var helt enkelt dyngsura! ;) Hehe. Men nog pratat om idag! Igår så rensade jag mitt rum och kastade 2 ica-kassar med saker som jag inte ville ha kvar! :) Det var riktigt skönt att få slänga all skit. :) Fast vissa saker får ju småkusinerna också! ;) Ajja, ha en bra dag! :)

Puss
Paulina!

DAGNES LÅT! 


Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha, jag och Matilda sprang också ut i regnet. Hoppade i vattenpölarna (:

2008-08-09 @ 22:08:02
URL: http://randigkaka.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0